14082015 CircleG 小繪圖 佢OK 我OK 戲院買飛 DONE

有時朋友之間, 都會話「佢OK, OK

一來,確保有人陪自己一起去

二來,對「佢」對活動質素要求有一定既信心 (對有「佢」出席的活動有一定既信心,因爲認爲「佢」對活動有質素要求。)

三來,自己一定FREE既時間,會就其他人, 所以佢OK, 我點都OK~

四來,呢句說話由情侶或朋友說出口都一樣SWEET

由朋友說出口會有一定壓力&被依靠既喜悅感,「被認定的你」一定要對自己有信心。:D

由情侶說出口會有一定SWEET既威力,給予對方一種認定/依靠/FOLLOW YOU既感覺:D

 

(衰野唔講,,瀉膊..)

 

 

 

 

。。。。。。  四  圍  走  系  列   。。。。。。

7月31日 MINIONS商場展覽LAST DAY~

Circle本來念住最後一日,點都要去... 自己一個去都要去\口/

點知最後有朋友陪到...T口T感動...

然後... 好開心咁影到LAST DAY MINIONS~~~ <3  嘻嘻..

 

沙田 新城市廣場~ & 旺角 新世紀廣場 

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (1) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (2)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (3) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (4) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (5) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (6)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (7) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (8)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (9) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (10)

 CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (11) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (12)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (13) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (14)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (15) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (16)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (17) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (18)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (19) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (20)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (21) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (22)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (23) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (24)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (25) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (26)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (27) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (28)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (29)

 

 

 

觀塘 APM   純路過... XDDD BUT REALLY CUTE~

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (30) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (31) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (32)

 

 

 

ROSIE'S CAFE - 沙田 新城市廣場

話說因爲呢間野一週年紀念,所以有呢個優惠 - LAST DAYPANCAKE任食

真系好鬼爽AvA

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (33)

around 百另蚊,有沙律吧果度任食啦 (煙三文魚 & 芝士蛋糕)

沙律吧有keeprefill呢樣真系做得好好!!((期望再去..

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (35) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (36)

之後開始點呢~無記錯呢個半鐘可以任你點Pancake,

每次點一個就可以揀三/四款材料~

整一個Pancake你預15mins左右,

最後15mins果時仲會提你要唔要Last order~ (include1杯野飲

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (37) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (38)

蜜桃 + 紫薯蓉 + 曲奇 + 芝士  = 左上圖PanCake

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (39) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (40)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (41) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (42)

CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (43) CIRCLEG 腦點系列 佢OK 我OK MINIONS 沙田新城市廣場 旺角 新世紀廣場 壞蛋仔 APM PANCAKE 任食 ROSIE'S CAFE 煙三文魚 芝士蛋糕 (44) 我開動啦~ :D

 

 

 

 

 

 

。。。。。。 閒聊 - 吹水泡泡 。。。。。。

 

小繪圖將會不定期刊於FB:P

 

Thanks God!! 

 

感謝親愛的各位多多支持!! ^0^/ 

 

 

arrow
arrow

    CircleG 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()