圓圈圈 CircleG*腦點系列。8M vs 1000M 網上的世界

 

undefined

芝士我芝士我芝士我芝士我芝士我芝士我芝士我

 

 

本來以為呢個世界己經好多人用緊1000M/光纖/寬頻阿果D (8,9成人)

邊有人仲用緊8MB阿

比人聽到都會覺得我系痴線既~宜家仲有人用8MB

但唔好講笑...

呢個世界原來仲有好多人

隔一條街對面既村,原來用到光纖

但對面岸既我地仲系成隻龜咁只可以用8MB,

因為條光纖線未鋪到過黎我地呢邊,

又或者系村屋,又或者系地區夠晒山卡拉,

又或者屋企入唔到呢條線,種種不同理由....

仲用緊8MB

 

連狐理仔有次CHECK到CIRCLE我~屋企既上網速度...

都話我地系離晒譜....既 (在咆孔)

然後,到CIRCLE我咆孔...

邊有一個8MB既人唔想自己條線快啲...

(你唔好話比我知其實你好鐘意8MB的世界)

人地條光纖線都鋪唔到入黎,

你估我地好想用8MB..呵! 

分分鐘手機數據都快過距...

 

從前以為用緊8MB就系系個孤島上面...

坐系無人既沙灘到..燒下雞..坐系到睇下日出日落..

潮漲潮退.. 望住遠方細細既船影咁行過...

然後又一日過去...

 

等外面既人鋪條救生喉(光纖)入黎救我地出返去

原來呢個孤島...仲有好多人系度...

我唔系... 單單唯一一個8MB人...

 

 

 

。。。。。。 閒聊 - 吹水泡泡 。。。。。。

 

小繪圖將會不定期刊於FB:P 

Thanks God!!  

感謝親愛的各位多多支持!! ^0^/ 

 

按此原文連結
FACEBOOK:www.facebook.com/CirclecleG
INSTAGRAM:CIRCLEG20

arrow
arrow

    CircleG 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()