圓圈圈 腦點系列 ^0^/

CIRCLEG 打理銀包 理財 腦點系列 繪圖 插畫 (1)

 

要打理下銀包君, 銀包君先會快高長大, 肥肥白白Ga...

拍下距, 澆下水, d愛心, 唱下歌, 夜晚傾下計...

打下 同 理下...

 

 

CIRCLEG 打理銀包 理財 腦點系列 繪圖 插畫 (2)

 

 

 

 

CIRCLEG 打理銀包 理財 腦點系列 繪圖 插畫 (3)

 

 

點子由狗狗KK提供

- -嗚哇...我的銀包君快點肥肥白白.... QAQ=

 

 

 

 

 

 

 

。。。。。。  圓 圈 圈  小 繪 圖  。。。。。。 

CIRCLEG 小繪圖 可愛 報聞 小朋友 黑雨但我返左工4

 

早幾日,暴熱,黑雨,暴熱,黑雨... 的情況

終於有一日,大家返咗工,先掛住黑雨... 

黃色東東: 好開心阿~

Circle: 你唔使返咩!? 咁開心既!?

黃色東東: 我鐘意室內睇雨

兔子大人: 黑雨..... 我都返咗工啦~TAT放我走.... 我要返屋企... 

 

.... 

 

 

 

 

 

 

。。。。。。 閒聊 - 吹水泡泡 。。。。。。

 

小繪圖將會不定期刊於FB:P

 

Thanks God!! 

 

感謝親愛的各位多多支持!! ^0^/ 

 

arrow
arrow

    CircleG 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()