CircleG*腦點系列。心太...... 遠

 

有沒有那麼一個人,你總是覺得它 心太...

CIRCLEG 圖文 心太遠 心太軟 朋友篇 你系系我隔離 但唔會聽到我講野 因爲個心系第二度 (1)

 

CIRCLEG 圖文 心太遠 心太軟 朋友篇 你系系我隔離 但唔會聽到我講野 因爲個心系第二度 (2)

個心唔系現場,你講乜都只系一陣風。

 

如果個心真系系現場,或者有心聽你講野既人... 實系咁

CIRCLEG 圖文 心太遠 心太軟 朋友篇 你系系我隔離 但唔會聽到我講野 因爲個心系第二度 (3)

你超細聲自言自語,距都一樣會聽到。  

 

 

 

 

 

 

 。。。。。。  圓 圈 圈  小 繪 圖   。。。。。。

26022016 CIRCLEG 圖文 飲水 天氣凍 水份 唔飲水都有水份 遊記

 

 

D水真系凍... 唔系我懶... ((別臉...

 

話說... 聽聞黎近星期五又十度... ((三度都試過啦~ 十度應該無咩...O.o

 

 

 

 

 

 

 

。。。。。。  四  圍  走  系  列   。。。。。。

 

尖沙咀原來有間「一蘭」,仲系有得面對面食TIM...

CIRCLEG 尖沙咀 一蘭 面對面 拉麵 ICHIRAN (1) CIRCLEG 尖沙咀 一蘭 面對面 拉麵 ICHIRAN (2)

呢間一蘭麵,同銅鑼灣果間沒大分別,多就多在可以選擇「面對面食麵」 OR 「自修孤獨食座位」 @v@

CIRCLEG 尖沙咀 一蘭 面對面 拉麵 ICHIRAN (3) CIRCLEG 尖沙咀 一蘭 面對面 拉麵 ICHIRAN (4)

「自修孤獨食座位」...系就系寂寞D... 但覺得這絕對是「一蘭」獨有既特色 :D

如果去一蘭,唔食孤獨位,好似缺左份特色咁...

地址: 尖沙咀棉登徑8號地庫B舖 (尖沙咀站N3出口)

 

 

 

 

 

奧海城二期 「BENE PIZZA + PASTA」

第一次食@3@ 最大喜感系有芝士, 芝士同芝士 XDDDDDDDDD

感覺不錯 :D 每樣都幾好。

CIRCLEG 奧運站 奧海城二期 BENE PIZZA + PASTA (1) CIRCLEG 奧運站 奧海城二期 BENE PIZZA + PASTA (2) CIRCLEG 奧運站 奧海城二期 BENE PIZZA + PASTA (3)

薯條配了醬汁後加分了喔。((右下這個....>-> 人家很口感很精緻,,你識條菜咩...))

CIRCLEG 奧運站 奧海城二期 BENE PIZZA + PASTA (4) CIRCLEG 奧運站 奧海城二期 BENE PIZZA + PASTA (5)

然後到... 芝士!!! 同芝士波菜PIZZA..... bAvAd

CIRCLEG 奧運站 奧海城二期 BENE PIZZA + PASTA (6) CIRCLEG 奧運站 奧海城二期 BENE PIZZA + PASTA (7)

煙三文魚XXXX卷,酸辣味的麵@@

CIRCLEG 奧運站 奧海城二期 BENE PIZZA + PASTA (8) CIRCLEG 奧運站 奧海城二期 BENE PIZZA + PASTA (9)

 

 

 

 

 

尖沙咀 「N1 COFFEE & CO.」 CAFE 

友子介紹,Circle感覺細細間,坐落幾舒服,仲見到有外國人坐系度畫畫。XDDD

CIRCLEG 尖沙咀 N1 COFFEE & CO. 咖啡 撻 餐 (1) CIRCLEG 尖沙咀 N1 COFFEE & CO. 咖啡 撻 餐 (2)

Circle去果陣系坐系隻"獨角獸"(!?)下面個位XDD, 感覺不錯~

但覺得最舒服的位子應該達坐沙發/牆角XDDDD 絕對是窩的選擇A.A

CIRCLEG 尖沙咀 N1 COFFEE & CO. 咖啡 撻 餐 (5)  CIRCLEG 尖沙咀 N1 COFFEE & CO. 咖啡 撻 餐 (3)

試左LEMON TART @v@ 外貌似蛋撻,

但吃下去挺好味,吃完有點醒神檸檬既感覺 dAvAb

CIRCLEG 尖沙咀 N1 COFFEE & CO. 咖啡 撻 餐 (4) CIRCLEG 尖沙咀 N1 COFFEE & CO. 咖啡 撻 餐 (6)

地址: 尖沙咀麼地道34號地下G舖 (尖沙咀站N3出口)

 

 

 

 

 

銅鑼灣廣場 竟然出路邊攤 啦啦啦 ^0^/

CIRCLEG 銅鑼灣廣場 路邊攤

 

 

 

 

 

 

 

。。。。。。 閒聊 - 吹水泡泡 。。。。。。

 

小繪圖將會不定期刊於FB:P

 

Thanks God!! 

 

感謝親愛的各位多多支持!! ^0^/ 

 

文章標籤
創作者介紹

CircleG's Blog

CircleG 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(2) 人氣()


留言列表 (2)

發表留言
  • 沒有叮噹
  • 慘啦,我真係好多時都(撞聾)的,有朋友戲笑我(選擇性失聰),希望無人當我無心裝載啦!
  • 沒有叮噹 ^0^/
    XDDDDDDD 朋友們應該好理解你既~~~戲笑下姐 哈哈哈XDDDDDDD
    謝謝探訪和留言!!:D

    CircleG 於 2016/04/15 17:30 回覆

  • dont123sakura
  • 有心,實聽到
    唔知會不會結冰呢大帽山?
  • Sakura ^0^/
    這個Circle絕對肯定030 因爲我真的超細聲講, 其他人都聽唔到只有一個人聽到~超厲害的
    大帽山已經結左冰啦xDDDDDDDD 仲SIR晒D人落黎XDDD
    謝謝探訪和留言!!:D

    CircleG 於 2016/04/15 17:31 回覆

找更多相關文章與討論