close

圓圈圈 腦點 ^0^/



 

Circle剛剛接觸用鍋煮食物既時期, 絕對有咁念過= =v 

 

 

 

 

 

 

POST的點子好像很簡單

但爲啥Circle會選這個點子而畫出來呢030... 因爲...

大家都應該有被油彈的經歷吧xDDDD

 

而且=.=油是無論如何都會彈你~

唯一就是,, 鍋本來要乾, 水跟油在一起, 是會彈的--... 讓他們先彈完了, 你再煮東西, 那比較好,

而且AwACircle有帶手套Ga ma~呵呵呵

同埋煮得多, 就會同d油溝通到...((說笑 

 

 

 

 

。。。。。。     。。。。。。

一次洗臉的小點子, 如果....

洗臉可以洗走個黑眼圈, 你話幾好呢!?~

 

哇哈哈, 收到沒有叮噹的生日祝福賀咭, 最窩心的一句「主恩滿載<3

希望Circle能繼續把正能量&點子發出去xDDD

p.s. Circle生日過了的耶~感謝大家真心祝福, 收到的全都會好好收藏, Circle知道我有你們支持我 ((抱實~<3

 

 

 

 

 

。。。。。。 閒聊 - 吹水泡泡 。。。。。。

 

CircleG 另類風格系列繪圖

左圖: 如果有一欄咁既, 你又會願意幾多時間同上帝傾訴!?
(
潛台詞: 比機會你咁直接揾上帝傾計, 你又願意傾幾多:3?

右圖: 而有幾多時侯--我地既情況系咁>>345個未讀
(
潛台詞: 又有幾多時間, 系上帝同我地講野, 我地聽唔到--無聽到,
或者唔想聽到 - means逃避030... ...真心聆聽了未!?



((母親節賀圖已貼於FB專頁))



還有的是..

最近「厚多士」一事 超熱的xD

發現了是"香城怪異錄"專頁的

https://www.facebook.com/HeungShingChi9Sin?fref=ts

我願意繼續當這個「厚多士」文化^0^/

文中很讚, 那地方沒有厚多士文化, 才會覺得如此驚訝, 還要發爛渣...



小繪圖將會不定期刊於FB:P

 

Thanks God!! 

感謝親愛的各位多多支持!! ^0^/ 

 

arrow
arrow

    CircleG 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()